Lawendowo mi / Lavender

DSC_0057  DSC_0053Uwielbiam wrzosy
i lawendę oraz kolory tych roślin, więc w moich pracach często można spotkać ten kolor. Ten koszyk był przerabiany
i poprawiany kilka razy, nie mogłam się zdecydować jaki powinien być efekt końcowy, ale wyszedł całkiem ładny, gdyż znalazł już nowego właściciela :)

W ten i kolejny weekend mam otrzymać nowe zamówione przedmioty i materiały do DSC_0054decoupage, wiec z tym będę pracować nad nowymi pracami
i zamierzam dodawać zdjęcia
z kolejnych etapów prac, za radą pewnej miłej istoty  (Aguś :*).
W związku z tym muszę szybciej niż planowałam pokazać Wam tutaj moje poprzednie prace, żeby zyskać więcej czasu i sił na nowości :) Mam nadzieję, że będą się podobały,
w głowie kiełkuje mi już kilka pomysłów, trzymajcie kciuki!

I love heathers and lavender and the colors of the plants, so in my work often encounter this color. The basket was processed and corrected several times, I could not decide what should be the result, but came out quite nice, as it has already found a new owner :)

In this and the next weekend I’ll get new ordered items and materials for decoupage, so this will work on new work and I intend to add pictures to the next stages of work on the advice of a pleasant creatures (Aguś *). Therefore, more quickly than I planned I will show you here my previous work, in order to gain more time and energy on the news :) I hope you will like it, in my mind are already sprouting some ideas, keep your fingers crossed!

Anna

